Nog 34 dagen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas en Hanneke - WaarBenJij.nu Nog 34 dagen... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bas en Hanneke - WaarBenJij.nu

Nog 34 dagen...

Door: Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Bas en Hanneke

02 December 2006 | Nederland, Amsterdam

Kia Ora!

Jaja, nog 34 dagen en dan gaat het eindelijk gebeuren! Ons grote avontuur gaat dan van start!!
Even kortweg een schets van onze reis:
Op 5 januari 2007 vertrekken wij vanaf Schiphol naar Hong Kong, waar we op 6 januari aankomen.
Na 6 dagen in Hong Kong gebivakkeerd te hebben, vertrekken we op 12 januari naar Auckland, NZ, waar we op 13 januari aankomen.
Vanaf 15 januari hebben we een camper (www.escaperentals.co.nz) gehuurd waarmee we Nieuw-Zeeland gaan verkennen. We rijden eerst het Noordereiland van boven naar onder en van links naar rechts af om al het moois te kunnen zien.
Daarna maken we de oversteek naar het Zuidereiland waar we hetzelfde zullen doen. Op 8 april leveren we onze camper weer in in Christchurch en op 10 april vliegen we terug naar Auckland. Op 12 april vliegen we door naar Fiji, waar we dan nog 11 dagen hebben om na te genieten en uit te rusten van alle ervaringen en avonturen die we in Nieuw-Zeeland hebben opgedaan en om natuurlijk ook te genieten van Fiji zelf maar haar prachtige natuur en bounty-eilanden!
Op 23 april vliegen we, via een tussenstop in Los Angeles, USA, weer terug naar Schiphol waar we 24 april weer aankomen.
Uiteraard willen we hier nog helemaal niet aan denken en dat hoeft gelukkig ook nog niet! :-)

Hopelijk kunnen we via dit weblog jullie allemaal op de hoogte houden van wat er tijdens onze reis allemaal gebeurt en natuurlijk vinden we het hartstikke leuk als je een berichtje achterlaat!

Veel groetjes!
Bas & Hanneke

• 04 December 2006 - 20:28

Ingrid:

Alvast heel veel plezier!! Ik hou jullie in de gaten :)

• 07 December 2006 - 00:15

Bas (die Uit Belgie):

ik ga in ieder geval mee tot aan Hongkong, maar de rest klinkt ook wel interessant....wie weet!

• 07 December 2006 - 11:45

Gerald En Tilja:

Hallo,

Wij willen jullie alvast een hele fijne tijd toewensen, zullen alles volgen via deze site en voor nu, heel veel succes met alle voorbereidingen!

Groetjes van ons.

• 10 December 2006 - 08:55

Hannie:

Wat leuk om het zo te kunnen volgen, maar we doen het ook nog in het echt!! Misschien zien we jullie dan ook nog. Zo groot zal NZ toch niet zijn!!!

• 11 December 2006 - 14:03

Anke:

Hey girlie! (en Bas ook natuurlijk ;-))

Super dat jullie naar NZ gaan! Stiekem wel wat jaloers, maar ik gun het jullie van harte!!! Eindelijk komt de droom uit die je in AR al had! Nog een paar weekjes en dan gaan jullie genieten! Tot de 29e!

Liefs!

• 19 December 2006 - 18:20

Marga Hermans:

Hele fijne feestdagen toegewenst in het Hollandse!! Dan pakken!en dan... Jaaaa het is dan zover! Ik houd jullie in de gaten via deze site! Heel leuk en spannend!

• 19 December 2006 - 21:01

Hein En Henriette:

Bas en Hanneke
    Wij wensen jullie aller eerst fijne feestdagen en een gezond 2007 en vervolgens een hele fijne vacantie daar in dat verre buitenland !!

• 23 December 2006 - 18:21

Inge:

Alvast goeie reis...

• 27 December 2006 - 13:54

Lijnis:

Lieve Hanneke en Bas,

Heel veel plezier daar "down under" !
    Geniet van dat mooie land!
    En pas een beetje op elkaar.

• 28 December 2006 - 16:23

Pa En Ma Buiting.:

Hallo Bas en Hanneke.

Het zijn allang geen 34 dagen meer ( Helaas ) maar wat verschrikkelijk leuk, deze site. We zullen jullie echt helemaal volgen , zo zijn jullie dan toch wat dichter bij ons. Allebei heel veel plezier met dit grote
    avontuur.

• 31 December 2006 - 11:00

Tess:

Nogmaals dus, een heel fijne, mooie reis. Ik vind het erg leuk dat ik op deze manier kan zien wat jullie zoal meemaken.

• 31 December 2006 - 12:14

Jan Z.:

Nog in het oude jaar wens ik jullie een ongelooflijk fijne tijd toe in Verweggistan. Gaaf dat jullie dit grote avontuur gaan beginnen. Ik ben heel erg benieuwd naar jullie belevenissen die hier te volgen zullen zijn. Pas goed op jullie zelf en geniet van al het moois dat jullie ongetwijfeld gaan zien, voelen, ruiken, horen!!

• 31 December 2006 - 15:24

Debby:

Ik zie nu pas voor het eerst jullie site! Wat gaaf dat we zo jullie avontuur kunnen volgen. Nog een paar dagen en dan gaan we jullie uitzwaaien op Schiphol...wel moeilijk hoor...
    Ik wens jullie echt heel veel plezier en geluk toe, en hopelijk hebben jullie een supergave tijd!!!

Veel liefs,
    Debby

• 01 Januari 2007 - 19:13

Berna/jan:

we hopen dat jullie een geweldige reis tegemoet gaan we zullen jullie zeker volgen groetjes

• 01 Januari 2007 - 19:46

Dennis Boekhorst:

Mooi de nieuwe startpagina is ingesteld! BASHANONTOUR
    2007 gaat een topjaar worden zo te zien, het jaar kan niet beter beginnen met zo`n gave (wereld)reis. Ik ga jullie zeker volgen deze 4 maanden. Koffers gepakt,niks vergeten,tijdelijk afscheid genomen van iedereen met een kleine party waar ik niet bij kon zijn. Jullie zijn er helemaal klaar voor!
    Goed schik hebben en ondernemen in het leven toppie! Oja, Liedje van Rowwen heze niet vergeten:
    Auto vliegtuug trein en een boot, wat is de wereld toch groot. gr Dennis

• 02 Januari 2007 - 12:31

Anke:

Nieuwe tekst! Nieuwe tekst! Anke wil lezen!!!