Al is de gecko nog zo snel... - Reisverslag uit Suva, Fiji van Bas en Hanneke - WaarBenJij.nu Al is de gecko nog zo snel... - Reisverslag uit Suva, Fiji van Bas en Hanneke - WaarBenJij.nu

Al is de gecko nog zo snel...

Door: Bas & Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Bas en Hanneke

21 April 2007 | Fiji, Suva

de slipper van Bas achterhaalt hem wel!!!

Bula everybody!!

Hier dan eindelijk een berichtje vanaf Fiji, waarschijnlijk de eerste en de laatste... Internet is hier megalangzaam en duur ook nog, dus we houden het bij een kort berichtje (foto's volgen t.z.t.)...

De eerste week hebben we voornamelijk regen gehad (tja, regenseizoen, dus wat wil je, duh)... Rob, je had dus wel ongeveer gelijk, behalve die 15 graden klopte niet... Het is hier echt berewarm met een hoge vochtigheidsgraad, dus behoorlijk benauwd. Maar je went eraan...
Het zeewater is wel heerlijk warm, een graadje of 26, hmmm!!!

We waren in eerste instantie wat geschrokken van de armoe, vooral omdat we dat niet echt verwacht hadden.
Wel is Fiji een erg mooi land en erg groen (weer die regen...).

We hebben onze tijd op verschillende plekken en eilanden doorgebracht, dus dat is wel erg leuk voor de afwisseling!

Hoogtepunt was de 3-daagse sailing safari met Captain Cook Cruises, errug gaaf!!!
Snorkelen is hier ook erg mooi! Mooie koraalriffen en kleurrijke vissen, haaien, sting rays (lang leve Steve Irwin), etc.

De cocktails zijn ook erg lekker en Fiji Gold Bier is volgens Bas ook wel goed te drinken!!

Minpunt(je)... Alle ongedierte!!! Echt, ik (Han) heb al twee nachten bagger geslapen omdat er lizards over het plafond en de muren rondrennen... En de kikkers die vrolijk rondspringen als je 's avonds naar je huissie loopt. En de (grote!!) insecten die rondvliegen en vrolijk op je bedje parkeren...
YUKYUKYUK!!! Ik vind het echt verschrikkelijk, en nee, ze doen echt niks... DUH!!! Dat weet ik ook wel, maar toch...
Ik moest het ff kwijt...

Bas is overigens echt mijn HELD, want hij vangt en (zo nodig) killed alle enge schepsels, dus ik heb het wel weer onwijs getroffen met mijn liefsie!!! Maar dat wist ik natuurlijk al lang!!! :-)

We zijn vanochtend aangekomen op Treasure Island, en hopen dat we hier geen huisdieren hebben, zodat we de laatste twee nachtjes nog ff rustig kunnen snurken!!

We hebben inmiddels ook errug mooi weer (dat werd ook wel tijd), dus we gaan dadelijk lekker met onze kontjes op het strand liggen!!!

En dan stappen we maandagavond het vliegtuig naar LA in waar we nog eerder aankomen dan dat we hier vertrekken, haha!! :-)
Bijna 11 uurtjes tot aan LA en na 3,5 uur transfertijd nog zo'n 10,5 uur naar Amsterdam waar we dinsdagmiddag om 13.15 uur weer onze voetjes op Nederlandse bodem zullen zetten (KL 0602 voor de "echte fans", haha!!).

We hebben genoten!!! Het was (is) echt een onvergetelijke reis, echt zo geweldig super megafantastisch!!!

Maar we vinden het ook wel weer leuk om naar huis te gaan!!

Dus we gaan nu nog ff drie daagjes genieten en we zien jullie allemaal heel gauw weer!!

Veel liefs en tot snel!
Dikke kus,
Bas & Hanneke

  • 21 April 2007 - 01:22

    Marcel:

    Erruuuug vervelend die regen op de fiji-eilanden. Op Terschelling regend het ook!!!!!

    Mooi weer de eerste op dit late uur in de nacht van vrijdag op zaterdag.

    Weer een ouderwets avondje bij het BPC. Ambulance en politie waren ter plaatse om de laatste bruiloftgasten naar huis te begeleiden.

    Geniet nog van de laatste paar dagen. Waarom blijf je niet wat langer in LA. Die 3.5 uur kun je toch niets bekijken en wandelen gaat al helemaal niet!!!

    Misschien heeft Rob nog een laatste tip om de langer vliegreis te overbruggen....

    Groet,
    Marcel (BPC)

  • 21 April 2007 - 07:01

    Pa En Ma Buiting:

    jammer van de regen maar we zijn enorm blij dat jullie zo genoten hebben en nu eindelijk weer naar huis komen. kinders tot dinsdag. geniet ze nog de laatsta paar dagen veel liefs en een dikke kus.

  • 21 April 2007 - 07:03

    Beekse Grollen:

    Toch wel weer apart met al die levende have!!! Zou ook niets voor mij zijn. Geef mij dan maar sandflies, daar kun je je tenslotte nog tegen insmeren. En dat Bas een held is, weten we allemaal. Gelukkig ben jij, Hanneke, er nu ook achter. Nog effe en dan zien we elkaar weer. Tot dinsdag!!! Liefs en een dikke knuffel!

  • 21 April 2007 - 07:20

    Debby:

    Ohhh, die insekten zijn ook niet mijn beste vriendjes!! Geef mij maar een echt huisdier, haha!!
    Maar gelukkig hebben jullie nu wel mooi weer,zodat jullie nog een paar dagen heerlijk kunnen uitrusten op het strand, want jullie zullen wel moe zijn na zo'n reis, haha...
    Nou, ik heb ook heel veel zin in dinsdag hoor, maar dat wisten jullie vast wel!
    Een hele goeie reis terug en geniet nog even met volle teugen.
    In ieder geval zijn we blij dat jullie een fantastische reis hebben (gehad).
    Jullie komen nog wel even langs op Texel volgende week he?

    Nu echt tot heel gauw!!

    Veel liefs en kusjes van ons

  • 21 April 2007 - 17:03

    Hans En Jolanda N:

    nog veel plezier de laatste dagen
    en een goeie reis terug naar amsterdam

    groetjes hans en jolanda

  • 22 April 2007 - 08:19

    Anke:

    Tóch nog een berichtje vanaf Fiji, mooi! Tja, die beestjes, dat hoort er wel een beetje bij natuurlijk. Nog last gehad van de gecko's? trust me, het zijn echt lieve diertjes! En niet vermoorden alsjeblieft! Maar ik neem aan dat Bas alleen de insecten plet en niet de lizards etc. Geeft volgens mij ook nogal wat rommel ;-) En weet je, straks kunnen jullie er om lachen! Versie 2 van het verhaal wordt dat jullie onbevreesd tussen de wilde dieren hebben geslapen. Gepokerd met de muggen, springwedstrijd met de padden, tequilashots met de sprinkhanen. zoiets ;-)

    Aanstaande dinsdag zou ik heel graag naar Schiphol komen, maar het gaat me niet lukken helaas. Goede reis terug in de tijd (lijkt me heel bizar!) en natuurlijk ook een goede vlucht naar NL! Han, zwaai je ook even voor mij naar beneden als je boven Arkansas zit?

    Tot snel!!!

    x Anke

  • 22 April 2007 - 08:20

    Dennis Boekhorst:

    Hallo Bas en Han!

    De laatste daagjes en wat gaat dat toch weer snel! Geniet er nog ff van en als jullie terug zijn gaan we heeeeeeeeeel lang napraten!

    Groetjes Dennis

  • 22 April 2007 - 18:52

    Bas:

    Mooi mooi, dat zit er dus bijna al weer op. Wat gaat dat snel he. Ben benieuwd naar alle verhalen en foto's. Het vliegveld van LA schijnt heel mooi te zijn... Misschien vergissen jullie je wel en land het vliegtuig maandag al op schiphol. Als je in die richting de wereld overgaat spaar je nl. een dag.
    Tot snel groeten Bas.

  • 22 April 2007 - 22:04

    Ronnie:

    Mooi, mooi, op die ongewenste huisdieren na dan.
    Op nummer 9 hier is een verhoogde activiteit waargenomen, het zullen Roy en Kom wel zijn die het huis aan het reinigen zijn....

  • 22 April 2007 - 22:05

    Ronnie:

    Typefoutje zie ik te laat...
    KIM moet het zijn!

  • 23 April 2007 - 11:22

    Inge:

    Zit de neiging te onderdrukken om een lijstje te maken met gebeurtenissen die jullie HIER de afgelopen maanden gemist hebben (al dan niet heftig) maar ik hou me in... Dan hebben wij, achterblijvers, ook nog wat nieuws te vertellen... :P Voor zover ik gisteren kon zien stond jullie huis er nog wel...

  • 23 April 2007 - 15:54

    Kevin:

    mooi mooi

  • 23 April 2007 - 15:57

    Sjon:

    marcel je vergis je dat ze nie kunnen wandelen ze moeten tog overstappen kunne ze even de beentjes strekken groeten het brandpunt

  • 23 April 2007 - 16:01

    Chef:

    ja han yuk is eerrrrug lastig

  • 23 April 2007 - 16:16

    Rob:

    Mooi mooi errug mooi,
    Ik heb het er even met Paulus Pietrsma over gehad en de rest van de tijd houden jullie mooi weer, alleen morgen dus nog ;-) Maar euh... balen van al die arme mensen. Ik vindt wel dat ze niet moeten zeuren zij hebben gvd altijd mooi weer, op een regenbuitje na dan! En die insecten dat lijkt me écht niet fijn. Nou kan ik weer één of ander verhaal gaan verzinnen over evt. torren, maar dat doe ik niet. Ik als nette huisvader zal niet uitwijden over de last en de mogelijkheden van (brrrrr) torren. Ja en een tip om die lange vliegreis te overbruggen.... Wat dacht je van een huwelijksaanzoek :-) Wens jullie in ieder geval een goede terugreis en have a nice fly !!!

    See you soon !

    Mzzl....

  • 23 April 2007 - 20:06

    Manus:

    Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaat gaan jullie nu alweer terug.Ik heb net al jullie berichtjes gelezen.eeerrrgh mooi.
    Had jullie nog helemaal niet gemist. Grapje.
    Nee jammer dat het er voor jullie er weer op zit,het belangrijkste is wat ze ook zeggen.Als jullie maar hebben genoten.
    Want je kunt overal ter wereld gelukkig zijn.
    Voor straks een goede terug reis.
    Tot zooooooooo.

    GR. Manus

  • 24 April 2007 - 16:27

    Gerald En Tilja:

    Na de regen, en het mooie weer, nu dan maar genieten van het heerlijke zonnetje hier in Nederland. Welkom thuis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Fiji, Suva

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

28 April 2007

Home Sweet Home...

21 April 2007

Al is de gecko nog zo snel...

11 April 2007

Hobbiton alsnog!!!

03 April 2007

Nog een weekje NZ en weer een jaartje ouder...

24 Maart 2007

Flying high!!!
Bas en Hanneke

Actief sinds 19 Nov. 2006
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 35698

Voorgaande reizen:

05 Januari 2007 - 24 April 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: