Nog een dagje Hong Kong... - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Bas en Hanneke - WaarBenJij.nu Nog een dagje Hong Kong... - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Bas en Hanneke - WaarBenJij.nu

Nog een dagje Hong Kong...

Door: Bas & Hanneke

Blijf op de hoogte en volg Bas en Hanneke

11 Januari 2007 | Hong Kong, Hong Kong

Hey mensen!

Daar zijn we weer ff... Nu vanuit een heel echt Internetcafe en nu dus ook met een fatsoenlijk toetsenbord, hoeraaa!
De vorige keer hebben we vanuit ons guest house getypt, errug vervelend en ongemakkelijk... Vandaar dat ons bericht er ook twee keer in stond, want dat toetsenbord werkte niet echt mee... Die is inmiddels ook alweer weggehaald!

Maar goed, morgenavond vertrekken we richting New Zealand! Daar zijn we nu ook wel aan toe... Hong Kong is gaaf en we hebben het onwijs naar onze zin (gehad), maar na een aantal dagen zo onwijs veel drukte om je heen, ben je wel toe aan wat rust (stelletje ouwe zeikerds zijn we toch ook, haha!). Maar echt, het is onvoorstelbaar zo'n stad... Zoveel indrukken die je opdoet!

We gaan dus nu ook ff proberen of we wat foto's kunnen toevoegen, das voor jullie dan ook wel weer leuk! We hebben er inmiddels dan ook wel zo'n 300 gemaakt, dus we zijn al echte Japanners, flitsflitsflits!! :-)

O ja, ff een mededeling van deze twee webmasters: Ons weblog wordt ook gelezen door kinderen en we willen er na afloop een album van laten maken, dus hou het aub netjes... Voor dubbelzinnige en platte opmerkingen graag www.hetdeeltje.tk gebruiken (sorry, Marcel...)! Bedankt alvast!!

Al met al is Hong Kong een echte aanrader en zeer betaalbaar als je de juiste slaapplaats kan vinden en de juiste eettentjes!

Tot mails in New Zealand (Han en Han, jullie natuurlijk tot ziens in NZ, leuk!!)!!

Liefs,
Bas & Han

• 11 Januari 2007 - 08:27

De Vangrollen:

Leuk, die foto's erbij! Wat een megapool, zeg! Maar morgen kunnen jullie weer gaan genieten van de rust en de ruimte. Tot ziens daar!

• 11 Januari 2007 - 09:06

Anke:

Toffe foto's! Wat een stad! Maar kan me voorstellen dat jullie op een gegeven moment wel toe zijn aan wat rust als je al bijna een week in zo'n mega drukke stad verblijft! Had ik in Bangkok soms ook en volgens mij is het daar nog wel wat rustiger als in Hong Kong. Nou ja, bijna naar NZ! Spannend!!!

• 11 Januari 2007 - 10:50

Kevin:

jow mooie fotos benieuwd naar de rest maak er een mooie laatste dag van
    veel plezier in nz.

gr kevin

• 11 Januari 2007 - 11:28

Pa En Ma B.:

Bas / Han Wat geweldig die foto's en wat leuk dat we het toch meemaken zijn benieuwd naar de rest. liefs

• 11 Januari 2007 - 11:35

Papa Van Yoeri:

Zo, ziet er erg gaaf uit allemaal! Goede vlucht richting "Middle Earth". Oja Han erg stoer dat je zo hoog bent geklommen, na je bijna doodervaring in het reuzerad in Parijs had ik dit niet van je verwacht! Goed bezig! Bas hoe is het met je arm?

Groet Rens

• 11 Januari 2007 - 13:23

Marcel:

ja, ja, Nu heb ik het gedaan. Staan er teksten in mijn berichten die niet door de beugel kunnen? Dacht het niet!!!!
    Ik kan natuurlijk niet achterblijven als lieden als Ronnie, kale Bas, Manuel, Rob en Kevin berichten schrijven.......

Desalniettemin, jullie hebben het behoorlijk na jullie zin. Veel indrukken opdoen en foto's maken. Leuk.

Keuringdienst van Waren is ook op bezoek geweest. Ziet er allemaal weer netjes uit bij het Bruisende Partycentrum.

Veel plezier en de mzzl.
    Marcel.

• 11 Januari 2007 - 14:19

Rob:

Heey Bas en Han, jullie hebben gelijk hoor !! Die schunnige teksten van Marcel vind ik ook niet kunnen. En hij is nu nog trots op jouw schone keuken maar wacht maar af tot dat ik weer een keer geweest ben. Dan "bruist" het pas écht in het Partycentrum.
    Vergeet niet te genieten terwijl je al die indrukken op doet van het mooie Sjanghai !!!

Oh nee... Hong Kong.

Groetjes, Rob.

• 11 Januari 2007 - 14:40

Sandy:

Hoi lieve allebei,

Wat leuk om op deze manier jullie reis en belevenissen te volgen. En fantastisch om te horen dat het zo leuk is. Ben benieuwd hoe Nieuw Zeeland zal zijn. Oh ja, Hanneke, 28 en 29 april kun je meteen weer aan de bak voor Celtic Wind, maar liefst 2 optredens in 1 weekend! Hé, ga lekker zo door en geniet van alles! Veel liefs van mij en natuurlijk ook van de rest hier.

Sandy

• 11 Januari 2007 - 17:46

Dennis Boekhorst:

Mooie en leuke inpressie daar vanuit Hong Kong. Goeie reis naar NZ. Daar horen wij jullie snel weer. Nu gaat de grote reis pas beginnen. Hadden ze daar ook een muziekwinkel met viool en drumstel? Haha Zeker instumenten met made in Hollanda! hihihi
    Wordt vervolgd.....

• 11 Januari 2007 - 18:04

Bas:

Hallo Bas en Hanneke, Ik zal het netjes houden, zoals altijd. Ik wordt ten onrechte genoemd in het rijtje van Marcel, maar ik ben niet begonnen over de staat van jullie hotel!
    Maar goed fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad en een goeie reis naar zeeland!!

Groeten Bas

• 11 Januari 2007 - 20:05

Manus:

Ha die Bas en Hanneke.Ja ik heb hem gevonden die geweldige website van jullie. Helemaal top echt weer iets van Bas onze comp.freak. Allereerst het was een leuk afscheids feest.Kon ook niet anders Rob H was er,dusssss.
    Verder nog al het goede en gezondheid voor dit jaar.
    Ik zal wel weer het voorbeeld geven en alleen nette tekst toevoegen aan julie postZAK.GRAPJE. Geniet maar lekker van de reis,zodat wij van jullie verslag kunnen genieten.
    en voor de kleintjes onder ons oogjes dicht en snaveltje toe.

Gr.Manuel

• 11 Januari 2007 - 21:50

Hans En Jolanda:

Mooie foto's,leuk om op deze manier jullie te volgen.
    Morgen een goeie reis en veel plezier.
    Groetjes.

• 11 Januari 2007 - 21:57

Nette Kroegbaas:

Manus, Rob
    In welk hotel zaten wij toendetijd in Kirchberg
    Jullie weten nog wel, toen Jos Gieling de polonaise liep met enkele hotelgasten.

groet,
    Marcel

• 12 Januari 2007 - 09:45

Debby:

Geweldige foto's hoor!!
    Nog een goed uur en dan vliegen jullie alweer naar NZ!!!
    Wat gaaf dat jullie mij belde net, ik was zo verrast!!
    Hele goeie reis en geniet van het prachtige NZ!!
    Dikke kus,

Debby

• 12 Januari 2007 - 14:24

Rob:

Marcel, je bedoelt dat hotel waar Manus zijn helicoptershow uitvoerde? en waar een gaste met een kussen aan haar hoofd geplakt naar beneden kwam bij het ontbijt? Volgens mij was het iets van lapdance hotel. Maar Bas onze topkok weet het vast nog wel. In zijn skischoen zat tenslotte een forel van 30cm. Dat moet toch indruk gemaakt hebben. ;-) Terwijl ik dit schrijf zitten jullie waarschijnlijk in de lucht en zijn jullie op weg naar NZ. Veel plezier en wij zien graag méér foto's.
    Veel plezier !!!

Nette Kelner.

• 13 Januari 2007 - 08:32

Patries:

Hé,

jullie zitten al in Hobbit land! Super. Mooie foto's van Hongkong. De boedah is vet.... Ben benieuwd naar de rest.

Geniet nu van de rust en ik zie graag weer een update.

Dikke kus

• 13 Januari 2007 - 09:48

Klaas En Marjan:

Fijn dat Pamela er was om jullie op te halen!Meteen even jullie foto,s bekeken. Geweldig! En dan nu New Zealand! Zou het iets te maken hebben met de prov. Zeeland? Denk het wel!!! Geniet ervan!
    Liefs, ook voor Pamela.

• 13 Januari 2007 - 16:00

Kim En Roy:

Leuk dat het zo goed gaat bij jullie en dat het mooi is daar. Hier gaat het ook allemaal goed en we hebben nog geen party gegeven.... (goed he!!!) Vinden jullie het al jammer dat het er in hong kong op zit? Geniet van de mooie rimboe daar en pas op met die wilde beesten.

Tot de volgende keer,

Groeten kim en roy

• 13 Januari 2007 - 20:57

Kevin:

hallo

hoe gaat het daar goeie rijs gehad naar nz? mooi dat jullie het naar je zin hebben. hier is het een bende. marcel doet de bestellingen dus...... je raad het al. nog veel plezier daar en blijven schrijven en maak nog maar een paar fotos

gr kevin

• 13 Januari 2007 - 21:25

Emiel En Tamara:

Nihou,
    jullie hebben het goed naar de zin , mooie foto's. We zijn errug benieuwd hoe het julie NZ vinden. Veel reisplezier.
    tot mails.
    Groetjes.

• 14 Januari 2007 - 15:53

Frank:

hebben ze Henri Dijkman als prins in Beek. das gezellig!!!!

veel plezier daar in zeeland.

Gr. Frank

• 14 Januari 2007 - 18:47

P:

hallo doe de koala beer die ik sponsor via wereld natuur fonds de groeten daar he en neer een doos kiwi s mee vast bedankt haha groetjes

• 15 Januari 2007 - 08:26

Rob:

Hey hallo, Ik neem aan dat jullie inmiddels in NZ aangekomen zijn dus.....
    Kom op met al die spannende belevenissen. En foto's als bewijs natuurlijk ! Want we geloven niet zomaar alles ;-) Veel plezier !

Groeten Rob.

• 15 Januari 2007 - 09:11

Marinel En Rene:

Dag neefje en Hanneke,
    Wat een supergave site, en natuurlijk jullie reis, hebben jullie. Sprak vanmorgen jouw moeder en heb gelijk op jullie site gekeken. Heel veel plezier op jullie onvergetelijke reis en geniet ervan. Blijf jullie belevenissen zeker volgen.

Veel plezier en groetjes Marinel en Rene

• 15 Januari 2007 - 10:31

Emke:

Allereerst de beste wensen voor 2007. Inmiddels zul je de rust wel gevonden hebben in Nieuw Zeeland, het is leuk om te zien waar je geweest bent. Hier gaat alles gewoon door we nemen a.s. donderdag afscheid van Annie. De vervangster van jou lijkt mij wel aardig toch jammer dat je er niet meer bent. Prettige reis verder gewenst en ik zal zeker nog vaker op jullie site kijken.

Groet Emke

• 15 Januari 2007 - 18:05

Dennis Boekhorst:

Jullie zijn nu in NZ!! We wachten met spanning af naar een update!
    Gr Dennis